ପ୍ରେମ ବେଳାଭୂମି ଘଣ୍ଟି ପ୍ରିୟତମା ପାଦ ପାଉଁଜି ସକାଳ ତୃପ୍ତି ଘଣ୍ଟି ଶବ୍ଦ ଯମୁନା କଦମ୍ବ ରାଧା ଗୋପଦାଣ୍ଡ ଉଜାଣି ମୂରଲୀ ରେ କଳାକାହ୍ନ ରେ ବେଣୁପାଣି ରେ ଗିରିଧର ରେ ବଂଶୀଧର ରେ ବାଟୋଇ ରେ... ମାଝି ରେ...

Oriya ବିଲେଇ ବେକ୍ ରେ ଘଣ୍ଟି Poems